למה מגנט? ולמה צורני?

מגנט הוא אמצעי הפרסום שמעניק למפרסם חשיפה אדירה לעומת כל אמצעי פרסום אחר.
מטבעו הוא מיועד להישמר על המקרר וניתן לצפייה למעשה 24 שעות ביממה.
אם ניקח לצורך השוואה, פרסום בשילוט, או פרסום בטלוויזיה- שני סוגי הפרסום הנ"ל יקרים מאוד מצד אחד, ומצד שני- חשיפתם מוגבלת לפרקי זמן קצרים ביותר.

החשיפה בשילוט- רק לעוברים בסביבת השלט, ובטלויזיה- רק לצופים בתוכנית ספציפית ורק בעת הצפייה. אם ברצונך לברר דברים נוספים בקשר למוצר שפורסם וכבר אינך בסביבה- התזכורת כבר לא מול עיניך.
לעומת זאת, כששמת תזכורת על המקרר, גם אם היא איננה מול עיניך- את/ה יודע/ת כל הזמן שהיא נמצאת שם ובאפשרותך לחזור ולהתבונן בה בכל עת שתרצה/י (לצורך התקשרות טלפונית, או לבדיקת פרטים מסוימים שהמפרסם ציין בפרסום).
למרות היתרונות האלה, יש חיסרון מסויים בכך שהמקרר מלא מגנטים מלבניים, ולא תמיד קל לאתר את המגנט שחיפשת. בדיוק לצורך זה עדיף למפרסם להופיע על גבי מגנט צורני. הצורה (שאינה מלבנית) בולטת לעין, לעומת כל המלבנים, ונחשפת מיידית לעיני המתבונן.

איך בוחרים מגנט צורני
1- היעיל ביותר הוא מגנט שצורתו מייצגת את המוצר שאותו ברצונך לפרסם. לדוגמא: מגנט בצורת משולש פיצה ממש צועק: "רצית פיצה?- הנה אני כאן!". ראש כלב צועק: "רצית מזון או ציוד לבעלי-חיים? הנה אני כאן!". אם אתה עוסק בנדל"ן- יש מגנט בצורת בית (טוב גם לשיפוצניקים, למשלוחים הביתה ועוד…).
2- אם למוצרים או לשירותים שלך אין ייצוג מתאים בצורה מיוחדת- עדיין כדאי לבחור מגנט צורני, בגלל היותו בולט לעין לעומת כל המלבנים הרגילים.
3- ניתן לבחור מגנט צורני ממבחר הצורות שכבר קיימות אצלנו ב-אור ירוק, או להזמין צורה חדשה שתתאים לצרכיך ו"תמגנט" אליך את הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה