עיצוב מחדש של האתר

כשיש אור ירוק ברמזור- הרכב מתקדם- פוסט חדש שמסביר על עיצוב האתר.

בפוסט הנוכחי נדבר על עיצוב האתר כפי שהוא נכון להיום 26.3.2014
נסביר את הבחירות העיצוביות 
שעשו את האתר מחדש:
אתר מגנטים ודפוס

 

העיצוב מחדש מתמקד במהות המרכזית של העסק אור ירוק: התקדמות.
כשיש אור ירוק ברמזור- הרכב מתקדם, יוצא מהמצב הסטטי ונכנס לפעולה.
וכך גם אור ירוק, אנחנו נותנים מוצרים כמו מגנטים ומדבקות שעוזרים לקדם עסקים,
ומניעים אותם קדימה.
לכן החץ מופיע בלוגו, ומביע התקדמות קדימה ולמעלה.
בנוסף, הקווים האלכוניים ברקע מביעים דינמיות, יחד עם הגלילה שחושפת את צבע
המג'נטה נוצרת תחושה דינמית של התקדמות, תחושה של חיים.
מעבר לזה, יש אלכסונים פנימיים בתוך הצורות (למשל בכותרת הראשית, בתוך כל
קטוגריה יש שני משולשים ומעוין- קווים אלכסוניים שיוצרים תחושה חיה.

צבעים:
החץ בלוגו הוא כתום בעיקרו (צבע חי, חם שמביע דינמיות וחיוניות).
והעסק טס קדימה מופיע בסגול וורוד, שיוצרים ביחד עם הירוק והכתום חגיגה של צבעים,
וכמוה בנינו את רוב האתר, יחד עם מוטיב הירוק שמייצג את אור ירוק (הכותרת הראשית).
העשיה שלנו מטרתה להאיר ולשמח, לכן הצבעוניות השמחה.
אנחנו עסק אנרגטי ויוצר, שמביא דברים חדשים לעולם: עיצובים חדשים, צורות חדשות
(היינו מהראשונים בארץ שהתעסקו במגנטים צורניים במגוון צורות לפי דרישת הלקוח).
חלק ממהות ענף הדפוס (ובכלל בעיצוב גרפי) היא התעסקות בצבע וצבעוניות.
השתמשנו בשילוב הצבעים של CMYK (ארבעת צבעי היסוד של עולם הדפוס).
ביחד עם הצבע הירוק (אור ירוק), ושמנו מולו את הצבע הכתום שייצור איתו ניגוד.

מעבר לכך, אור ירוק מגנטים מדבקות ועוד, הייתה קיימת הרבה לפני העמותה אור ירוק,
(העמותה לשינוי תרבות הנהיגה), אך המיתוג הכללי של אור ירוק היה ירוק ולכן לא יצר
מספיק בידול מהעמותה המוכרת כל-כך. היה חשוב לנו לצאת רק מהצבע הירוק,
מדובר בעסק מענף הדפוס שמתעסק בעיצוב ובקשת רחבה של פתרונות, סגנונות ולקוחות,
שאותם הצבעים שבעיצוב האתר מדמים.

Bookmark the permalink.